- Log in to post comments
KS-eSOD
ELEKTRONICZNY SYSTEM OBIEGU DOKUMENTÓW
NR KAT. 8320PI03.00


Intuicyjność obsługi

Bezpieczne repozytorium przechowywania dokumentów

Wspomaganie procesu obiegu dokumentów

Szybkość i niezawodność działania
Innowacyjne rozwiązania
System posiada bardzo elastyczny mechanizm profilowania kont użytkowników, pozwalając na stworzenie wielu profilów pracy danego użytkownika. Dzięki temu użytkownik w szybki sposób może przełączać się pomiędzy nimi w zależności, jakie zadania realizuje w danym momencie w systemie. Moduł zastępstw bazuje na możliwości linkowania profili, więc można zakres kompetencji jednego pracownika podzielić na kilka osób w zależności od potrzeb i wymagań danej organizacji.
Przewaga systemu
System eSOD został zbudowany w oparciu o nowoczesne
technologie informatyczne, zgodnie z najlepszymi
wzorcami projektowymi z dużym naciskiem na kontekstowość
i wysoką wydajność prezentowanych oraz
przetwarzanych danych.
System jest dostosowany do wszelkich zmian struktury
organizacyjnej oraz pamięta wszystkie poprzednie jej
wystąpienia. Aktualna struktura organizacyjna oraz jej
wcześniejsze wystąpienia prezentowane są w formie
graficznej, dzięki temu możliwa jest łatwa ocena zmian
jakie w niej zaszły na przełomie danego odcinka czasu.
System umożliwia sygnowanie dokumentów wewnętrznych
niekwalifikowanym podpisem elektronicznym.
System pozwala przekazać dokument według dowolnego
scenariusza (ścieżka obiegu może być definiowana
w bieżącym punkcie zatrzymania lub zgodnie z wcześniej
zapisanym szablonem).
Bardzo bogate kryteria filtrowania zgromadzonych danych.
Korzyści wdrożenia
- Szybszy obieg dokumentów oraz sprawniejsze ich załatwianie
- Szybszy dostęp do informacji oraz lepsze ich wykorzystanie
- Realizacja idei „biuro bez papieru” poprzez ograniczanie ilości generowanych pism wewnętrznych w formie papierowej
- Bezpieczne i wydajne repozytorium przechowywania dokumentów
- Usprawnienie pracy w organizacji rozproszonej
- Łatwe śledzenie drogi dokumentu od momentu wpłynięcia do firmy do załatwienia sprawy
- Szybka lokalizacja dokumentu
- Lepsza kontrola działań pracowników
- Możliwość pracy na jednym dokumencie przez wielu pracowników
- Zgodność z nową instrukcją kancelaryjną z 2011 dla jednostek administracji publicznej
- Przejrzysty i czytelny interfejs
- Wydajność